lupa
HLAVNÍ STRANA AKČNÍ VÝROBKY PROVOZOVNY ČLÁNKY, ZAJÍMAVOSTI OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY NAŠI DODAVATELÉ BYLINNÝCH PRODUKTŮ SPŘÁTELENÉ WEBY
Kategorie

Ověřeno našimi zákazníky

Velmi vstřícný a ochotný přístup k zákazníkům, nadmíru příjemná komunikace, užitečné rady. Vřele doporučuji.
Autor: Jitka
*****
Rychlá dodací lhůta, poněkud vyšší poštovné
Autor: Magda
*****
Doporučuji osobní návštěvu, jsou tam milé dámy, které své práci rozumí a skvěle poradí.
Autor: Andrea
*****
Nakupuji zde již přes pět let. Zboží vždy dorazilo vpořádku. Ceny jsou nízké. Kvalita zboží je dobrá. Nemám negativní zkušenosti s tímto internetovým obchodem. Vždy vstřícný, rychlý a spolehlivý přístup. Doporučuji.
Autor: MIRI
*****
Rychlost Ochota Výborná komunikace Zboží dorazilo vždycky přesně v termínu, ve kterém jsem ho potřebovala.
Autor: Natálie
*****
Spokojenost jak s výrobky tak s profesionálním a vstřícným přístupem personálu.
Autor: Gabriela
*****

Zobrazit další...

Obchodní a dodací podmínky

Vaši objednávku můžete zadat přímo v e-shopu, případně můžete zavolat (596 138 827), nebo napsat e-mail (bylinarstvi@seznam.cz).

ODESLANÁ OBJEDNÁVKA JE ZÁVAZNÁ a lze ji zrušit jen před odesláním zboží telefonicky na čísle 596 138 827. Na tomto čísle jsme dostupní od Po do St od 8 do 16 hodin, ve Čt do 17.30 a v Pá do 14 hodin.

Registrovaní uživatelé mohou objednávku ve stavu přijatá stornovat přímo v systému internetového obchodu.

Doprava, platba a převzetí zboží

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Dobírka

Zboží včetně faktury Vám bude dodáno Českou poštou na dobírku. Při převzetí zboží na dobírku zaplatíte objednávku zaměstnanci České pošty v hotovosti.

Při převzetí na dobírku účtujeme v České Republice k objednávce 158 Kč poštovného. Při odběru zboží nad 2000 Kč poštovné v České Republice neúčtujeme.

Při zasílání zboží na dobírku mimo území České Republiky, pokud tuto službu Česká pošta pro konkrétní zemi poskytuje, bude účtováno nejvýhodnější poštovné pro konkrétní zásilku dle platného ceníku České pošty. Jeho výši přidáme k ceně odeslané zásilky. Jelikož se cena poštovného liší u každé zahraniční zásilky a zjistíme ji přesně až na pobočce pošty, bude na faktuře bude uvedena pouze celková částka za zboží bez poštovného. Při převzetí zboží zaplatíte celkovou částku za zboží, navýšenou o poštovné. Pokud bude celkové poštovné vyšší než 350 Kč, budeme Vás e-mailem kontaktovat a požádáme Vás o souhlas s odesláním zásilky. Ve výběru způsobu platby je u dobírky na Slovensko nastavena pouze pro orientaci částka 300 Kč, která bude upravena v platebních dokladech k zásilce dle předchozího postupu.

Do ceny balíku jsou dle hmotnosti, rozměru a hodnoty účtovány částky za dobírku a převod peněz. Zcela výjimečně mohou být navíc účtovány poplatky za křehké zboží a za neskladný tvar balíku

Platba převodem na účet

Zvolí-te li tento způsob platby, zobrazí se Vám po odeslání objednávky na obrazovce údaje o platbě:

- celková částka k úhradě (cena zboží navýšená o poštovné 108 Kč. Při odběru zboží nad 2000 Kč poštovné v České Republice neúčtujeme),
- číslo účtu a variabilní symbol (číslo proforma faktury).

Rovněž je Vám automaticky zaslán e-mail s údaji o platbě na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v osobních údajích.

Celkovou částku nám zašlete prosím na náš účet 670100-2208438166/6210.

Jakmile obdržíme potvrzení z banky o přijetí Vaší platby, objednávku včetně faktury Vám odešleme Českou poštou. Číslo faktury je generováno automaticky a je odlišné od čísla proforma faktury.

Při platbě převodem na účet ze zahraničí je nutno zvolit při zadání platby úhradu veškerých bankovních poplatků ze strany zadavatele příkazu ( zákazníka ). V případě této alternativy s Vámi detaily dohodneme e-mailem.

Pro platbu prosím použijte IBAN CZ08 6210 6701 0022 0843 8166.

Při zasílání zboží do zahraničí při platbě převodem na účet účtujeme poštovné dle platného ceníku České pošty. Uvedená cena 300 Kč je pouze orientační. Skutečnou výši poštovného Vám sdělíme e-mailem. Po Vašem odsouhlašení přidáme toto poštovné k celkové částce objednávky, upravíme fakturu a zboží expedujeme.

Balík Na poštu a balík Do ruky s dobírkou nebo s převodem peněz na účet.

Balík Na poštu a balík Do ruky jsou nové služby České pošty od 2.1.2010. Podrobnosti naleznete na stránkách České pošty. Při jejich využití zadejte prosím do poznámky poštu na kterou má být zásilka doručena a telefonní kontakt na Vás.

Balík Na poštu s dobírkou stojí 158 Kč a s převodem peněz na účet 108 Kč.

Balík Do ruky s dobírkou je za 167 Kč, při využití převodu na účet 117 Kč.

Dopravce Geis dobírkou je za 130 Kč, při využití převodu na účet 95 Kč.

Osobní odběr

Je-li to pro Vás výhodnější, můžete si po předchozí telefonické domluvě vyzvednout zboží osobně v pracovních hodinách přímo v naší prodejně v centru Ostravy – viz. adresa naší provozovny. Rovněž je možno se domluvit na osobním odběru zboží ve Staré Vsi nad Ondřejnicí.

Při osobním odběru v naší prodejně máte možnost zboží zaplatit i platební kartou.

Dodací lhůta

Je-li objednané zboží skladem, expedujeme jej zpravidla do 3 pracovních dnů. Pokud celá objednávka a nebo její část není skladem, budeme Vás informovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.

Odstoupení od smlouvy

V souladu se zákonem má kupující nepodnikatel právo odstoupit od kupní smlouvy (kupní smlouva je na základě objednávky uživatele uzavřena v okamžiku, kdy obchodník uživateli zašle potvrzení objednávky) bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud se tak rozhodnete, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, poslat běžným balíkem zpět na adresu našeho obchodu v uvedené lhůtě spolu s daňovým dokladem, který byl součástí dodávky. Doporučujeme zásilku pojistit. Peníze za zboží Vám budou navráceny převodem na Váš účet.

Poškozená zásilka

Při převzetí zkontrolujte prosím dodávku, není-li viditelně poškozena. Je-li obal poškozen a nebo jeví-li zásilka známky poškození ( vyteklý obsah, štěrkání střepů…) zboží odmítněte od přepravce převzít a zaplatit a neprodleně kontaktujte náš internetový obchod.

Máte-li pochybnosti o stavu obsahu, zásilku rozbalte za přítomnosti dopravce a v případě poškození dodávky s ním na místě sepište protokol o poškození.

Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.

Ochrana osobních dat

Osobní data, která uvedete při objednání, nebudou poskytnuta jiným subjektům s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk případně dopravu, např. banky, dopravce, to však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb. Neprodáváme, nepronajímáme ani jinak neposkytujeme Vaše data žádné třetí straně.

Ostatní obchodní podmínky internetového obchodu Bylinářství u Radnice se řídí platnou legislativou v České Republice.

Vážíme si Vaší důvěry a přejeme Vám příjemný nákup.
Kamenný obchod
Bylinky Ludmila Pavlíková

Otevírací doba:
Po: 8:00-17:00
Út: 8:00-17:00
St: 8:00-17:00
Čt: 8:00-18:00
Pá: 8:00-16:00
So: 9:00-12:00

Adresa:
Bylinky
ulice 28. října 297/5
702 00, Moravská Ostrava

IČO: 66712971
DIČ: CZ6362070121
Tel.: 596138827
bylinarstvi@seznam.cz

facebook/bylinarstvi
Nenašli jste požadované zboží v našem internetovém obchodě ?

Na internetu nemáme veškerý sortiment naší kamenné prodejny.
Chcete-li využít služeb naší firmy ověřte si e-mailem (bylinarstvi@seznam.cz) nebo telefonicky (596 138 827) dostupnost Vámi požadovaného sortimentu.

Možnosti plateb
Bankovním převodem
Dobírkou

V provozovně:
- hotově
- kartou (Visa, MasterCard a Maestro)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.